poniedziałek, 3 grudnia 2012

Wnętrza

W urządzaniu mieszkań najważniejszy jest dobry pomysł. Jeśli go mamy, wykreowanie spójnej koncepcji aranżacji i jej realizacja mogą być dość łatwe. Ten blog powstał po to, by podsuwać czytelnikom ciekawsze pomysły. Inspiracją do zrobienia ciekawego wystroju wnętrza może być wiele elementów, począwszy od barwy, czy faktury, poprzez meble, aż po dobrze dobrane akcesoria. Czasem jeden szczegół zadecyduje, by w oparciu o niego stworzyć pełną koncepcję wystroju, a wnętrza były bardziej oryginalne.
Na tym blogu staram się przedstawić właśnie takie drobnostki. Rzeczy, które motywowały mnie przy aranżacji mojego mieszkania, ale również i takie, które zupełnie mi nie leżą, a jednak mi się podobają. Mam nadzieję, że w fotografiach i artykułach przedstawianych na blogu będzie coś, co przemówi również do Was. Staram się zachowywać urozmaicenie. Nie ukierunkowuję tego bloga na jeden wybrany trend, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu chcę niczego dyktować. Nieustannie rozwijam swoje horyzonty, poznaję nowe trendy i pomysły.
Postaram się być na bieżąco z nowinkami ze świata aranżacji wnętrz. Staram się za to dzielić się pomysłami znalezionymi gdzieś w internecie czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by dotarły do jak najszerszego grona czytelników. Jeśli jakiś mój pomysł da wam impuls, będzie to dla mnie nagroda.